Pentru colaborări, întrebări, cereri de review-uri sau altele, contactaţi-mă pe adresa: vogueandjazz@gmail.com

sâmbătă, 22 iunie 2013

Supă săţioasă cu noodles


       Gataaaaa, nu mă mai întind că după iar mă prinde doişpe’ noaptea fără postare. Aşadar, după cum v-am anunţat şi pe pagina de facebook ( https://www.facebook.com/ioanavj ), astăzi avem Reţeta de ( ghiciţi ziua :)) ) Sâmbătă! Sinceră să fiu, asta era masa-pe-fugă pe care o iubeam în anotimpul rece! Dar merge la fel de bine şi vara, aşa că, fără prea multă vorbărie, purcedem laaaaaaaa…


Supă săţioasă cu noodles








INGREDIENTE



1. 1 pachet de supă cu noodles




2. 350-500 ml (depinde dacă vreţi supă cu nudălşi sau nudălşi cu supă) supă de legume (făcută în casă)



3. 1 ou (ca să faceţi supa mai “ok”, ouă bio/eco/ţărăniste sunt de preferat)


4. sare + piper


6. dragoste 

PREPARARE

 

       Începem cu pachetul nostru. El conţine (în acest caz) un pliculeţ cu ulei aromat, unul cu legume uscate şi condimente (un fel de Vegeta mult mai sărat) şi cubul de tăiţei noodles. Înlăturăm uleiul şi pliculeţul cu legume (conţin super-duper multe E-uri de care noi ne putem lipsi) şi punem d-o parte tăiţeii.


       Între timp punem oul la fiert (eu îl las de fiecare dată fx 8 minute :)) )


        Şi punem şi supa de legume la încălzit. Folosim supă de legume deoarece una de carne este prea grea (supă + tăiţei + ou e deja arhisuficient). 
 
       Luăm un vas (eu am o obsesie pentru cele tradiţionale, de lut) si punem calupul de tăiţei în el. Adăugăm supa fierbinte şi lăsăm acoperit 3-5 minute. După acest timp, supa va arăta aşa.


       “Răscolim” tăiţeii prin supă cu o furculiţă, apoi adăugăm oul fiert (curăţar şi tăiat pe jumătate). Adăugăm sare şi piper după gust şi dragoste din belşug!
 
       Nu este o reţetă tocmai de cură, dar cum am zis de la bun început, postez ceea ce mănânc eu, ceea ce recomand ca a fi bun. Iarna mâncam această supă cu o poftă de nedescris (undeva pe la 6 seara, ultima gustare fiind luată undeva până în 12 după-masa). Deci, după părerea mea , este fix acel “comfort food” pe care îl mănânci atunci când doar gustul contează.


O seară faină dragelor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu