Pentru colaborări, întrebări, cereri de review-uri sau altele, contactaţi-mă pe adresa: vogueandjazz@gmail.com

duminică, 16 iunie 2013

#1. Duminica mă relaxez cu...

        Numai mie mi s-a părut o zi de Dumincă interminabilă? Astăzi karma şi-a cam făcut de cap într-un mod nu prea plăcut şi aşa ajung eu, la ora asta, sleită de puteri. Daaaaaaar ultima postare pe această săptămână se intitulează “Duminca relaxez cu…”. Cu ce anume, o să aflaţi imediat.

#1. Duminica mă relaxez cu...

 
       Cuuuuuu griş cu lapte şi sirop de căpşuni <3 . Absolut delicios şi face K.O. orice karmă supărătoare. Reţeta o voi posta într-o Sâmbătă, în caz că sunt persoane interesate.


       Cuuuuuu o ojă super-duper-drăguţă, care-mi aduce aminte de mii şi mii de bănuţi de cupru sau de nisipul încins sub soare. Nuanţa 381 de la GABRINI
      

       Cuuuuuu o carte bună: Împăratul muştelor de William Golding. Mai am cam un sfert din ea şi sper că o voi termina în seara aceasta. Eu am cumpărat-o la ofertă de pe Elefant.ro 



      

       Şi cu o tartă Yankee Candle cumpărată dintr-o librărie Humanitas. Este cu miros de (destul de evident) CĂPŞUNI! În poză nu este aprinsă lumânarea deoarece am talentul să vărs şi să scap tot ce-mi pică-n mână.

      


       Cam aceasta a fost ziua mea de Duminică. A voastră cum a fost?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu