Pentru colaborări, întrebări, cereri de review-uri sau altele, contactaţi-mă pe adresa: vogueandjazz@gmail.com

sâmbătă, 15 iunie 2013

Reţeta de Sâmbătă: Smoothie


       Am decis ca Sâmbăta să fie ziua  “de “găteală” ”. Nu neapărat mâncăruri a la Jamie Oliver, cu preparare la 127,5 grade Celsius. Ci mici gustări, improvizaţii, exact ceea ce caută cineva alert, pus tot timpul pe fugă. De la salate la băuturi, dulciuri şi improvizaţii, în fiecare Sâmbătă voi veni cu o idee nouă, inovatoare şi sper eu, bună de pus în practică de voi.

Reţeta de astăzi…

Smoothie cu un strop de fructe roşii



 
INGREDIENTE



1. o banană mică 


2. o mână de căpşuni (mai degrabă jumătate de mână în cazul meu. (:)) Asta e tot ce a mai rămas în cele 5 smocuri de căpşuni)

3. 2 mâini de vişine/cireşe
 
4. 2 lămâi

5. 2 mâini de spanac

6. 2 fire de pătrunjel

7. frunze de mentă (eu sunt ahtiată după mentă şi pun muuuultă. La un litru de lichid, pun cam 15-20 de frunuzliţe)

8. 4-5 frunzuliţe de căpşuni

9. apă (depinde cât de fluidă vreţi băutura).
 10. dragoste

 
 
PREPARARE



1. Decojiţi banana


2. Spălaţi căpşunile şi rupeţi-le codiţele


3. Spălaţi vişinele/cireşele, rupeţi-le codiţele şi îndepărtaţi sâmburii


4. Spălaţi lămâile şi tăiaţi-le


5. Spălaţi spanacul 

6.Spălaţi firele de pătrunjel

7. Spălaţi frunzele de mentă


8. Spălaţi frunzele de căpşuni

 
       Punem tot în blender (frunze + apă apoi adăugaţi şi fructele), vrrrum, vrrrum, vrrum...
 
       Adăugăm zahăr/miere/îndulcitor/dragoste după gust şi e gata de servit.

       Nu-i cel mai frumos verde ever? <3 Şi gustos şi sănătos!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu