Pentru colaborări, întrebări, cereri de review-uri sau altele, contactaţi-mă pe adresa: vogueandjazz@gmail.com

luni, 24 iunie 2013

#2. Duminica mă relaxez cu...


       Ieeeeri a fost o zi super agitată aşa că recuperăm azi :)). Practic vă arăt lunea cu ce mă relaxez duminica :))
Dar, hai să vedem ce şi cum...

 #2. Duminica mă relaxez cu...



       Cuuuuu ceai. Ȋmi plac ȋn mod special ceaiurile amare. Ceaiul Lord Nelson l-am luat din Lidl şi are o uşoară aromă de caramel. Miam! <3
 
       Acum ceva vreme am luat vr-o 5 DVD-uri la un preţ foarte foarte bun. Mereu m-am amăgit că o să le vizionez...pȃnă ieri! Pȃnă la urmă un om frumos e un om deştept.

       Şiiiii ȋn DM am pus ochii pe această frumuseţe :X. Un review va fi pe blog repede-repejor.
       Dragelor, asta a cam fost tot!
       O zi faină!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu